SZERVIZ TÁJÉKOZTATÁS ÉS FELTÉTELEK


Okok

Hallókészülék használata során tapasztalt problémának, a műszaki hibán kívül még számtalan egyéb oka lehet, pl. szennyeződés, nem megfelelő illeszkedés/elhelyezés, hallás állapotában történt változás, fizikai sérülés, stb.

Karbantartás

Az esetleges megbibásodások nagy része elkerülhető a rendeltetésszerű használattal, az apró és sérülékeny alkatrészek óvatos kezelésével, a napi tisztítással, a megelőző karbantartással és a szűrő rendszeres cseréjével.

Útmutató

Feltétlenül olvassa el a vásárláskor kapott használati útmutatót és nyilvántartási könyvet, valamint kérjen tanácsot hallásgondozójától, audiológusától.

Jótállás

A jogszabály szerinti jótállás kizárólag a termék gyártási hibából eredő meghibásodására vonatkozik. Amennyiben a meghibásodás a vásárlást követő túlterhelődés, nem rendeltetésszerű használat, netán fizikai vagy kémiai behatás eredménye, az nem garanciális esemény.

Ügymenet

Kérjük vegye figyelembe, hogy a gyógyászati segédeszközök, így a hallókészülékek javítása szigorú – adminisztrációs és műszaki – követelmények mentén valósul meg. Ezek nagy részében mi is kötelezettségeket teljesítünk, így nincs lehetőségünk eltérni a menetrendtől.

1. Hallásgondozó

Ha hibát vagy problémát tapasztal, elsőként forduljon hallásgondozójához, audiológusához. Ő segít eldönteni, hogy szervizbe küldendő-e a készülék, és hogy milyen jogcímen. Lehet, hogy helyben megoldja a problémát.

2a. Garanciális javítás

Jótállási időn belül, gyári hibák javításáért nem kell fizetni. Ugyanakkor előfordulhat, hogy a bevatkozásnak keletkezik nem garanciális komponense is (pl. eltömődött szűrő cseréje, törés javítása esetén), ami már fizetős kategória.

2b. Teljes áras javítás

Ha (1) teljes áron vásárolta készülékét, vagy (2) lejárt a TB támogatással vásárolt készülék hat éves kihordási ideje, vagy (3) jótállási időn belül nem gyári hibát javítunk, akkor a javítás teljes költsége fizetendő, az esetleges szállítási adminisztrációs díjjal együtt.

2c. Támogatott javítás

A jótállási időn túli és kihordási időn belüli időszakban a hallókészülékek javítása, bizonyos további feltételek esetén, TB által támogatott, tehát csökkentett költséget kell fizetni. Ez esetben az audiológián, szabályszerűen történő vény felírása kötelező.

3. Beérkező dokumentumok

A javítás megkezdéséhez feltétlenül szükségesek:

  • beazonosítható termék az eredeti védődobozában,
  • hallókészülék nyilvántartási könyv,
  • a hiba leírása a hibabejelentő lapon,
  • támogatott javítás igénylése esetén vény.

4. Szervizelés

Hiánytalan dokumentáció esetén a szervizelést a beérkezés sorrendjében, a lehető legrövidebb időn belül megkezdjük. A javítási tevékenység ideje, a hibajelenségtől, a szükséges teendőktől és a körülményektől függően, viszonylag tág intervallumban mozoghat. A javítandó készülékek tisztításon és ellenőrzésen is átesnek. Minden javítást dokumentálunk.

5. Árajánlat

Igény (hibabejelentő lapon jelölhető) vagy a vártnál nagyobb költség (térítéses javításnál tízezer forint) esetén árajánlatot adunk.

6. Kimenő dokumentumok

A javítást követően elkészülő dokumentumok:

  • javítási munkalap (ezen szerepel minden lényeges körülmény, adatok, technikusi megjegyzés, cserélt alkatrészek, elvégzett munkák),
  • pénzügyi bizonylat, szállítólevél vagy számla, az esetlegesen fizetendő végösszeggel,
  • elektronikus vényre felírt javítás esetén kiadási igazolás (készülék tulajdonosa által köztelezően aláírandó).

7. Átvétel

A megjavított készülék átvétele történhet:

  • személyesen üzletünkben (előzetes időpont foglalás alapján),
  • az Ön ellátóhelyén, hallásgondozójánál,
  • házhozszállítással.
Önnek az átvételkor kell a díjakat kifizetnie és – elektronikus vényre felírt javítás esetén – a kiadási igazolást aláírnia.

Házhozszállítás

Lakcímére vagy más, Ön által megadott címre történő visszaszállítás esetén a javítási díjon felül szállítási költség is fizetendő. Ennek mértéke:

  • 2550 Ft kiadási igazolás szükségessége (dokumentumkezelés) esetén,
  • 2000 Ft minden egyéb esetben.

Nem garanciális esetek

Minden, nem gyártási hibából eredő meghibásodás, így például: nem rendeltetésszerű használatból fakadó, nem Danavox szervizben történt javítás okozta hibák, nem megfelelő karbantartás, elemfolyás, helytelen elemhasználat, törések (szűrő, elemajtó, ház, könyök, stb.), kémiai reakció, víz, nedvesség, fülzsír okozta meghibásodások.

Jótállási idők

Termékeinkre vonatkozó és jogszabály szerinti jótállási idők:

  • 60 nap: illesztékre és fülbe helyezhető készülék házára,
  • 1 év: 10 000 Ft-ot meghaladó értékű tartozékra,
  • 2 év: digitális IV. kategóriájú hallókészülékre (kiterjeszthető),
  • 3 év: 250 000 Ft-ot meghaladó értékű hallókészülékre (kiterjeszthető).

Kiterjesztett garancia

A prémium ReSound hallókészülékekhez a jogszabályi kötelezettségen túl, további, ún. kiterjesztett garanciát tudunk nyújtani. Újonnan vásárolt készülékét online regisztrálhatja ennek igénybevételére.

Több garancia

Értékelés

Dolgozunk rajta, hogy szerviz folyamatunk még jobb, átláthatóbb és gördülékenyebb legyen. Visszajelzése értékes számunkra.

Értékelem


ReSound logó hangsáv

ReSound logó

A ReSound segít az embereknek, hogy újra felfedezzék a hallás élményét. Célunk, hogy visszaadjuk Önök számára a gazdag, aktív és teljes életet, melyet nem befolyásol negatívan hallásvesztés. Márkaismertető  

Danavox logó

A ReSound világmárka magyarországi képviseleteként, tapasztalt szakemberekkel, teljes körű szolgáltatásokkal várjuk Önt hallásgondozó központunkban.

© 2022 GN ReSound A/S hazai képviselete: Danavox Kft. 1066 Budapest, Lovag u. 17. Minden jog fenntartva.